2016. január 17., vasárnap

Welcome

Üdv kedves látogatók, köszöntelek titeket a blogomon!
Miért is hoztam létre egy újabb blogot, mikor emellett rengeteg másikat vezetek?  Eddig mindig az volt velem, hogy rengeteg ötlet jutott eszembe, amiket egy történetbe foglalhattam volna, de soha nem bírtam végigvinni az egész sztorit, és leálltam. Hogy mostantól ne vesszenek "kárba" az ötleteim, novellákban valamint rövid történetekben hagyom kibontakozni a képzeletem. 
Mielőtt belevágnánk a közepébe, engedjétek meg, hogy egy picit bemutatkozzak. 

Szóval, Lottie vagyok, művésznevemen, ami igazából a saját nevem, csak angolosítva... Ugye, milyen eredeti? Sajnos még mindig az iskola padjait koptatom, most élem a kilencedikes évemet turisztikát tanulva. Már 4-5 éve blogolok, ami azt jelenti, hogy 10 évesen csöppentem bele ebbe a különleges világba. 
És most jöjjön pár tény rólam, ami valószínűleg nem érdekel titeket, de azért lássátok csak sötét lelkem alkotórészeit. 
~Directioner vagyok (Khm. Hívjatok csak Mrs. Styles-nak...)
~Rendetlen vagyok... Ezt ne ragozzuk...
~Lusta vagyok.... Ezt se.
~Mindenem a fotózás és az írás (+az olvasás)
~Szeretek egyedül lenni, de sokat vagyok a barátaimmal is
~Minden álmom, hogy külföldön élhessek, és használhassam a hosszú évek alatt megtanult angol nyelvet.
~Perverz vagyok... de nagyon. (soo, ne lepődjetek meg ha néhányszor elég pikáns részeket olvastok tőlem)

Na jó, megkíméllek titeket az unatkozástól, ennyi bőven elég volt rólam. Beszéljünk inkább a blogról. 
Lesznek nagyon-nagyon rövid kis történetecskék, hosszabb, terjedelmesebb novellák, pár azok közül lehet, hogy folytatásos lesz, azoknál fel fogom tüntetni a részeket, hogy ne kavarodjatok el, de csak azért mert én ilyen kedves vagyok. 
Lesznek amolyan elmélkedős irományok, amikor csak úgy leírom az éppen aktuális gondolataimat, érzéseimet. 
Ééés, még az is lehet, hogy angolul teszek fel pár rövid kis sztorit, de ezektől ne várjatok olyan sokat, mivel angol nyelven még nem próbálkoztam olyan sokszor, szóval ez biztosan még csak a jövő zenéje. De szeretnék ilyet, szóval biztos lesz. Valamikor. 

Remélem felkeltettem az érdeklődéseteket, bármi kérésetek, kérdésetek, véleményetek van, írjátok meg kommentben, mert minden visszajelzésnek nagyon örülök. 

Puszillak titeket
Lottie xxx. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm ha kommentelsz <3